Η μέθοδος Tabata και ο συνδυασμός της με την Vacupower.

Tabata η ιαπωνική μέθοδος γυμναστικής που δε δέχεται δικαιολογίες! Πρόκειται για την πιο αποτελεσματική υψηλής εντάσεως προπόνηση. To Tabata training είναι μια επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αντοχή σας και παράλληλα να κάνει τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί μέχρι και 36 ώρες μετά την 4λεπτη προπόνηση. Το μυστικό είναι η σύντομη άλλα έντονη άσκηση με περιόδους σύντομης ξεκούρασης. Σε αυτό το σημείο τονίζουμε το συνδιασμό με τη μέθοδο Vacupower η οποία κατά τη διάρκεια της 30λεπτης θεραπείας αυξάνει το βασικό μεταβολικό ρυθμό και ταυτόχρονα μειώνει τις περιφέρειες επαναπροσδιορίζοντας έτσι το σχήμα του σώματος.
Εμπνευστής ήταν ο Ιάπωνας ερευνητής Izumi Tabata, ο οποίος την εφάρμοσε σε αθλητές οι οποίοι έκαναν ποδήλατο σε πολύ υψηλή ένταση για 20 δευτερόλεπτα, με 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση διάρκειας 4 λεπτών κάθε φορά, επαναλαμβάνοντας το για 8 κύκλους. Αυτός ο δυναμικός συνδιασμός είναι  το μυστικό των αθλητών που τους κάνει να γραμμώνουν, να ιδρώνουν και να μην χρειάζεται να ακολουθήσουν καμία ακραία διατροφή.

Επιλέξτε μια μορφή άσκησης με την οποία είστε εξοικειωμένοι, όπως τρέξιμο στον διάδρομο, ποδήλατο, κωπηλατικό, βάρη, ή συνδυασμών ασκήσεων κ.ο.κ. Αφού κάνετε ζέσταμα γυμναστείτε επι 20 δευτερόλεπτα στο μέγιστο των δυνατοτήτων σας, ξεκουραστείτε για 10 δευτερόλεπτα με περπάτημα και  επαναλάβετε αυτό τον κύκλο άλλες 8 φορές. Μην ξεχάσετε να κλείσετε την προπόνηση σας με 5 λεπτά χαλαρό περπάτημα ή τρέξιμο. Εάν νιώσετε το στομάχι σας να δένεται κόμπο και οι δυνάμεις σας σε κάποια στιγμή να σας εγκαταλείπουν τότε σημαίνει πως έχετε γυμναστεί σωστά και τα έχετε δώσει όλα!

Είναι σημαντικό να έχετε ένα χρονόμετρο ως βοηθό σας σε αυτού του είδους την προπόνηση, γιατί λόγω της έντασης είναι δύσκολο να μετράτε απλώς από μέσα σας.
Εάν λοιπόν επιθυμείτε μέγιστα αποτελέσματα σε σύντομο χρόνο δεν έχετε παρά να συνδιάσετε  την έντονη μέθοδο TABATA με την ήπια μέθοδο Vacupower!!

Παλιαλιά Ευαγγελία
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής