Η μέθοδος Vacupower και τα χαλαρά μπράτσα.

 

Σε πολλές γυναίκες τα χαλαρά μπράτσα, ιδίως το κάτω μέρος, είναι ένα πρόβλημα που εντείνεται ιδιαίτερα με το πέρασμα των χρόνων. Δύο είναι οι κύριες αιτίες που ευθύνονται για αυτό το πρόβλημα και αντιμετωπίζονται σχετικά εύκολα. Η πρώτη  είναι το λίπος και δυστυχώς το κάτω μέρος από τα μπράτσα είναι μία από τις αγαπημένες λιποαποθήκες του σώματος. Η δεύτερη αιτία είναι η έλλειψη γυμναστικής στον τρικέϕαλο. Ο μυς αυτός δύσκολα ασκείται με τις καθημερινές κινήσεις και χρειάζεται να τον γυμνάζουμε  με ειδικές ασκήσεις.

Προτείνουμε  παρακάτω δύο  κύριες ασκήσεις τρικεφάλων:

Εκτάσεις τρικέφαλου καθιστές: Κάθισε σε μία καρέκλα. Σήκωσε το ένα χέρι πάνω από το κεϕάλι, λυγισμένο, με το βαράκι να βρίσκεται στο ύψος περίπου του σβέρκου.  Με το άλλο χέρι πιάσε το εσωτερικό του μπράτσου και ακινητοποίησε το. Τέντωσε το χέρι και ϕέρε το βαράκι προς τα πάνω. Επίστρεψε αργά στην αρχική θέση, ελέγχοντας την κίνηση. Εκπνοή κατά την προσπάθεια, εισπνοή κατά την επάνοδο στην αρχική θέση.

Βυθίσεις τρικέφαλων: Ακούμπησε τις παλάμες σε μία καρέκλα ή μια γερή προεξοχή. Στήριξε στα χέρια και στις πτέρνες. Διατήρησε τον κορμό ίσιο και το κεϕάλι ψηλά. Λύγισε ελαϕρά τα χέρια βυθίζοντας τον κορμό κάθετα προς τα κάτω.  
Αυτές τις ασκήσεις μπορείτε να τις επαναλαμβάνετε 3  φορές την εβδομάδα.

Ο συνδυασμός των ασκήσεων με τη μέθοδο Vacupower φέρνει άμεσα αποτελέσματα στη συγκεκριμένη περιοχή καθώς όση ώρα διαρκεί η θεραπεία στο Vacupower η αιμάτωση που γίνεται σε όλο το σώμα βοηθά στην καλύτερη γράμμωση των χεριών και στην  και απομάκρυνση του συσσωρευμένου λίπους από αυτή την περιοχή. Αναδείξτε λοιπόν τα χέρια σας με αυτόν τον καινοτόμο  συνδυασμό της μεθόδου Vacupower με ειδικές ασκήσεις για τον τρικέϕαλο.  

Ευαγγελία Παλιαλιά
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής