WHAT'S HAPPENING

νέα, εκδηλώσεις
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
23 Ιουλίου, 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Σφιχτοί γλουτοί - κοιλιακοί και η μέθοδος Vacupower.


Αυτό το καλοκαίρι οι διακοπές σας ξεκινούν μετά τις 15 Αυγούστου ? Τότε έχετε λίγο ακόμη χρόνο να βελτιώσετε κοιλιά και γλουτούς αρκεί αυτό το χρονικό διάστημα να το εκμεταλλευτείτε σωστά και να μην τεμπελιάσετε ούτε στιγμή!
Η ελπίδα για αξιοπρεπείς κοιλιακούς και σέξι οπίσθια (ναι, ναι!) πεθαίνει τελευταία, ενώ, αν πιστέψουμε τους ειδικούς, μία ώρα άσκησης για 2 ή 3 φορές την εβδομάδα μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα, τα οποία –μάντεψε!– μπορείς να τα βελτιώσεις και να τα διατηρήσεις μέχρι τη δοκιμή του πρώτου σου τζιν, το Σεπτέμβριο!

Ο συνδιασμός των παρακάτω δυναμικών ασκήσεων με τη μέθοδο VACUPOWER μας προσφέρει άμεσο και ορατό αποτέλεσμα. Καθώς περπατάμε μέσα στο θάλαμο υποπίεσης έχουμε ως όφελος την σύσφιξη των γλουτών και των κοιλιακών αλλά το βασικότερο πλεονέκτημα είναι ή απομάκρυνση του τοπικού λίπους γεγονός που έρχεται να αναδείξει το αποτέλεσμα που θα φέρετε από την άσκηση.
Πώς «τονίζουμε» άμεσα τους γλουτούς: Προτείνουμε περίπου 20 με 30 λεπτά βαθιά καθίσματα ή steps σε πάγκο. Πρόσεξε, όχι έτσι «σκέτα», αλλά με βαράκια των 2 κιλών στα χέρια. Τα «καθίσματα» είναι οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για τους γλουτούς, ειδικά αν η άσκηση έχει «βάθος», δηλαδή όσο πιο κοντά γίνεται στο δάπεδο. Οι συγκεκριμένες δυναμικές ασκήσεις με αντίσταση κάνουν τόσο τους κοιλιακούς όσο και τους γλουτιαίους να τεντώνονται και να συστέλλονται και αυτό σαν αποτέλεσμα έχει την αύξηση της δύναμής τους. Επίσης, βάλτε στην καθημερινότητά σας τις σκάλες. Όσο πιο ψηλά βρίσκεται το διαμέρισμά σας, τόσο το καλύτερο !
Πώς «γραμμώνουμε» σταδιακά την κοιλίτσα: Η σύσφιξη στην περιοχή της κοιλιάς δεν έχει να κάνει με τις ατέλειωτες επαναλήψεις κοιλιακών, αλλά κυρίως με τη διάρκεια, την ένταση και την ορθότητα της άσκησης. Ενα καθημερινό 10λεπτο κοιλιακών με σωστή στάση σώματος, που δεν επιτρέπει πόνους και τραυματισμούς, αλλά από το πρώτο δίλεπτο σας κάνει να νιώθετε ότι οι μυς «δουλεύουν». Ξαπλώστε, λοιπόν, στην πλάτη, φέρτε τα γόνατα σε κλίση 90 μοιρών, σταυρώστε τα χέρια στο στήθος, σφίξτε τους κοιλιακούς μυς και χωρίς βία σηκώστε την ωμοπλάτη, όχι περισσότερο από 10 εκατοστά από το έδαφος. Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε για 30 φορές στην αρχή (40-50, όταν νιώσετε πιο δυνατές με την άσκηση). Για κάθε 10 επαναλήψεις, κάντε ένα μικρό διάλειμμα. Η πίεση δεν ωφελεί. Αν αυτό σας φαίνεται εύκολο, σηκώστε τα πόδια σας και σταυρώστε εναλλάξ.


Παλιαλιά Ευαγγελία
Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής 

Go to Top
ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΠΡΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ!

Ποσότητα
Σύνολο
Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών. Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών.
Σύνολο
Συνέχεια Αγορών Αγορά