WHAT'S HAPPENING

νέα, εκδηλώσεις
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
13 Αυγούστου, 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Aqua fitness και Vacupower.


«Η εκτέλεση ασκήσεων στη θάλασσα ή μέσα σε πισίνα μπορεί να περιλαμβάνει τόσο αερόβιες ασκήσεις όσο και δυναμικές. Το νερό έχει 4 ιδιότητες που το κάνουν πολύτιμο και αποτελεσματικό όταν κάποιος γυμνάζεται μέσα σε αυτό . Οι ιδιότητες αυτές είναι η άνωση ,η θερμοκρασία, η υδροστατική πίεση και η αντίσταση .Κατά τη διάρκεια του Aqua fitness μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό η επιβάρυνση στις αρθρώσεις και στους συνδέσμους ενώ παράλληλα αυξάνεται το εύρος κίνησης της άρθρωσης . Εύκολα συμπεραίνει λοιπόν κανείς ότι η υδρογυμναστική αποτελεί ιδανικό τρόπο άσκησης για άτομα που δεν έχουνε γυμναστεί ποτέ ,για παχύσαρκους και για άτομα που έχουν υποστεί κάποιου είδους τραυματισμό. Ένα άλλο χαρακτηριστικό αυτής της άσκησης είναι η μείωση της έντασης του καρδιακού παλμού καθώς το αίμα μεταφέρεται στην καρδιά πιο εύκολα μειώνοντας έτσι το καρδιακό έργο.

Συνδυάζοντας την αερόβια άσκηση με την αντίσταση του νερού, με τo aqua fitness καις περισσότερες θερμίδες σε 30 λεπτά από ό,τι αν έτρεχες τον διπλάσιο χρόνο. “Χρησιμοποιώντας ζώνες πλευστότητας (ειδικές ζώνες για aqua jogging που σου επιτρέπουν να επιπλέεις στο νερό, αλλά παράλληλα σε υποχρεώνουν να κρατάς σφιχτό το σώμα για να διατηρείς την ισορροπία και την όρθια θέση), ακολουθείς ένα πρόγραμμα που συνδυάζει τρέξιμο και κινήσεις σκι” .

Παρακάτω αναφέρουμε ένα πρόγραμμα διάρκειας 30 λεπτών

1. Σε όρθια θέση (η στάση είναι σημαντική για το αποτέλεσμα) ξεκίνα το jogging σε σταθερό σημείο για 5 λεπτά.
2. Κάνε κινήσεις σκι για 1 λεπτό, 30 δευτερόλεπτα ξεκούραση. Ολοκλήρωσε 3 σετ.
3. Τρέξε προς τα πίσω για1 λεπτό, 30 δευτερόλεπτα ξεκούραση. Ολοκλήρωσε 3 σετ.
4. Τρέξε με ταχύτητα μπροστά για1 λεπτό, 30 δευτερόλεπτα ξεκούραση. Ολοκλήρωσε 3 σετ.
5. Κάνε πάλι κινήσεις σκι για 1 λεπτό, 30 δευτερόλεπτα ξεκούραση. Ολοκλήρωσε 3 σετ.
6. Πάτησε τη σανίδα και προσπάθησε να ισορροπήσεις πάνω σε αυτή. Δούλεψέ το 5 φορές.
7. Εάν η πισίνα σε κάποιο σημείο είναι πιο ρηχή, δούλεψε jogging και κυκλικές κινησεις των χεριών. 30'' με κινήσεις εμπρός και 30'' με κινήσεις πίσω.
8. Στο ίδιο σημείο της πισίνας jogging προς τον τοίχο και στο τέλος ανέβασμα στον τοίχο και 2 πιέσεις (push up) x 4 σετ.
9. Κάνε σταθερές διατάσεις ποδιών και χεριών για 4 λεπτά.

Η θερμιδική κατανάλωση ενός τέτοιου προγράμματος μπορεί να φτάσει τις 300kcal !

Για να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη ο συνδυασμός με τη μέθοδο Vacupower προσφέρει διπλό όφελος . Εφαρμόστε πρώτα το παραπάνω aqua fitness πρόγραμμα και έπειτα ολοκληρώστε με μία συνεδρία Vacupower .H υποπίεση με τον μοναδικό τρόπο που εφαρμόζεται στο Vacupower από τη μία αυξάνει την αντίσταση στην κίνηση ,δηλαδή στο περπάτημα και από την άλλη διεγείρει την κυκλοφορία της λέμφου. Ετσι έχουμε μία αερόβια δραστηριότητα που λόγω της παραγωγής υποπίεσης γίνεται πιο εργοβόρα ,μας αναγκάζει δηλαδή να καταναλώσουμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που θα καταναλώναμε εάν κάναμε την ίδια αερόβια άσκηση με τα ίδια χαρακτηριστικά χωρίς την υποπίεση. Ο παραπάνω συνδιασμός λοιπόν τώρα το καλοκαίρι και σας δροσίζει αλλά και σας βοηθά να κάψετε το λίπος σας σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Ευαγγελία Παλιαλιά

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Go to Top
ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΠΡΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ!

Ποσότητα
Σύνολο
Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών. Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών.
Σύνολο
Συνέχεια Αγορών Αγορά