WHAT'S HAPPENING

νέα, εκδηλώσεις
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
18 Αυγούστου, 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Προστατευτείτε από τη ζέστη … τρώγοντας!


Όλοι μιλούν για τη σημασία της ενυδάτωσης το καλοκαίρι και θα αναρωτιέται κανείς γιατί είναι τόσο σημαντική; Γιατί το ίδιο μας το σώμα μας την αναζητά ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Ο καυτός ήλιος καταφέρνει και ζεσταίνει την άμμο και τσουρουφλίζει την ξαπλώστρα και το αμάξι μας… έχετε αναρωτηθεί εμείς γιατί δεν «ανάβουμε» το καλοκαίρι; Μα φυσικά λόγω του νερού!

Ιδρώνουμε, ξαναϊδρώνουμε … γιατί πολύ απλά το σώμα μας χρησιμοποιεί τον ιδρώτα για να ρίξει τη θερμοκρασία και να αποφύγουμε τη θερμοπληξία. Ταυτόχρονα, όμως, το νερό είναι βασικό συστατικό πολλών λειτουργιών μέσα στο σώμα μας, αφού είναι το κυριότερο «μεταφορικό» μέσο για όλες τις ουσίες και τα μηνύματα του σώματός μας. Αυτός είναι και ο λόγος που χρειαζόμαστε παραπάνω νερό το καλοκαίρι. Μάλιστα αν δεν ενυδατωθούμε επαρκώς… τότε ακούμε όλο μας το σώμα να «διαμαρτύρεται»!

«Ακούστε» το σώμα σας και φροντίστε

Νιώθετε το στόμα σας ξηρό;
Αν αισθάνεστε το στόμα σας ξηρό …χωρίς απαραίτητα να μιλάτε ακατάπαυστα για μία ώρα … μάλλον έχετε ήδη αφυδατωθεί… και πλέον επείγει να δροσιστείτε!
Εκτός από νερό που είναι το βασικό μέσο ενυδάτωσης… επιλέξτε … ένα δροσερό γιαούρτι με λίγα λιπαρά και κόψτε ένα ροδάκινο… τόσο το γιαούρτι όσο και τα φρούτα καταφέρνουν να μας ενυδατώσουν επίσης.

Νιώθετε σύγχυση και υπνηλία;
Πόση ώρα έχει περάσει από το τελευταίο ποτήρι νερό; Η σύγχυση, η μειωμένη διάθεση και η υπνηλία είναι συμπτώματα ήπιας αφυδάτωσης. Οπότε μήπως η κακή διάθεση στην παραλία δεν μαρτυρά βαρεμάρα αλλά αφυδάτωση;

Αντιμετωπίστε το! Εκτός από το νερό που είναι σημαντικό να κουβαλάτε στην παραλία, μπορείτε να επιλέξετε ένα ποτήρι δροσερό χτυπημένο στιγμιαίο καφέ (φραπέ), που εκτός από την καφεΐνη που θα σας ξυπνήσει είναι πλούσιος σε πολυφαινόλες, ή ένα light αναψυκτικό, ή κάποιο χυμό, αφού όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα μας ενυδατώνουν!

Προστατεύστε το δέρμα σας παράλληλα!
Αν παράλληλα θέλετε να προστατέψετε την επιδερμίδα σας και να ενυδατωθείτε, μπορείτε να επιλέξετε έναν χυμό κόκκινων φρούτων (π.χ. φράουλας) ή βατόμουρων, που είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά ή ακόμη και ένα κρύο πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη, που μπορεί επίσης να σας ξεδιψάσει χωρίς να σας προσθέσει θερμίδες!
 

Αναστάσιος Παπαλαζάρου,Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

 Πηγή: www.nutrimed.gr

Go to Top
ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΠΡΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ!

Ποσότητα
Σύνολο
Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών. Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών.
Σύνολο
Συνέχεια Αγορών Αγορά