WHAT'S HAPPENING

νέα, εκδηλώσεις
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
20 Οκτωβρίου, 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Δίαιτα από «Δευτέρα σε… Δευτέρα»;


Η δίαιτα ξεκινάει την επομένη των Χριστουγέννων, του Πάσχα και κάθε Δευτέρα. Αυτό είναι γνωστό! Ωστόσο, η απώλεια βάρους είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο, υπομονή και επιμονή προκειμένου να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα…

Βρες τα κίνητρά σου

Κάθε προσπάθεια αλλαγής αρχίζει από το μυαλό. Έτσι, πριν ξεκινήσεις τη δίαιτά σου καλό θα ήταν να διερευνήσεις τα κίνητρα που θα σου δώσουν τη δύναμη να φτάσεις μέχρι τέλους, χωρίς αναβολές. Εξέτασε τους λόγους για τους οποίους θέλεις να χάσεις βάρος και αξιολόγησε αν προέρχονται από την προσωπική σου ανάγκη για αλλαγή και αν εκπληρώνουν δικές σου επιθυμίες. Θυμήσου ότι στην περίπτωση που η κινητήριος δύναμη προέρχεται από τα «θέλω» και τα «πρέπει» των γύρω, τότε οι πιθανότητες επιτυχίας μειώνονται.

Χωρίς στερήσεις

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η στέρηση και οι απαγορεύσεις, εκτός του ότι είθισται να οδηγούν στην υπερκατανάλωση φαγητού, μπορούν να σε αναγκάσουν να εγκαταλείψεις γρήγορα την προσπάθεια. Προκειμένου να μείνεις πιστή στη δίαιτά σου μη στερείσαι. Αντίθετα, φρόντισε να κάνεις υγιεινές διατροφικές επιλογές και απόλαυσε όλα τα τρόφιμα και τα ροφήματα που αγαπάς με μέτρο, αυξάνοντας παράλληλα τη σωματική σου δραστηριότητα. Άλλωστε, γνωρίζουμε καλά ότι το σωματικό βάρος καθορίζεται από τη συνολική πρόσληψη και τη συνολική δαπάνη θερμίδων και ότι κανένα μεμονωμένο τρόφιμο, ρόφημα ή θρεπτικό συστατικό δε μπορεί από μόνο του να σε παχύνει.

Στη δίαιτα οι μικρές αλλαγές είναι που σταδιακά θα φέρουν τη μεγάλη διαφορά. Θέσε εφικτούς και ρεαλιστικούς στόχους και βελτίωσε μέρα με τη μέρα τη διατροφή σου. Πώς μπορείς να ξεκινήσεις;

• Ξεκίνα το κυρίως γεύμα από τη σαλάτα, προκειμένου να χορτάσεις καταναλώνοντας μικρότερη ποσότητα φαγητού.
• Δημιούργησε ισορροπημένα γεύματα που περιέχουν τρόφιμα από όλες τις ομάδες (υδατάνθρακες, λιπαρά, πρωτεΐνες). Φρόντισε ωστόσο να χρησιμοποιείς ως λιπαρή ύλη καλής ποιότητας λιπαρά όπως το ελαιόλαδο και οι μαλακές μαργαρίνες.
• Άλλαξε σερβίτσια! Δοκίμασε να σερβίρεις το γεύμα στο πιάτο του φρούτου. Η μερίδα και οι θερμίδες που θα καταναλώσετε θα μειωθούν, ενώ το μικρότερο πιάτο θα σου «γεμίσει» το μάτι και θα χορτάσεις.
• Σήκω από τον καναπέ και πραγματοποίησε οποιαδήποτε μορφή άσκησης σε ευχαριστεί όπως ο χορός, η yoga, το τρέξιμο. Στην περίπτωση που έχετε όργανο γυμναστικής στο σπίτι σας, απαλλάξτε το από το ρόλο της κρεμάστρας και στοχεύστε σταδιακά στα 30 λεπτά μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα την ημέρα.



Αναστάσιος Παπαλαζάρου,Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

 Πηγή: www.nutrimed.gr

Go to Top
ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΠΡΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ!

Ποσότητα
Σύνολο
Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών. Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών.
Σύνολο
Συνέχεια Αγορών Αγορά