WHAT'S HAPPENING

νέα, εκδηλώσεις
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
30 Απριλίου, 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
O σωματότυπος "μήλο" και η αντιμετώπιση του με την μέθοδο Vacupower.
 

Εάν ανήκεις στην κατηγορία εκείνη που όταν παχαίνεις παίρνεις βάρος στην κοιλιά, στη μέση και χαμηλά στην πλάτη τότε έχεις σωματότυπο μήλο!

 
Στο σωματότυπο «Μήλο» το λίπος είναι συσσωρευμένο κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς, με αποτέλεσμα να παρατηρείται αυξημένη περιφέρεια μέσης.  Σωματότυπο «Μήλο» παρουσιάζουν κυρίως οι άντρες, ενώ σωματότυπο «Αχλάδι» οι γυναίκες. Η διαφορά αυτή στην κατανομή του λίπους ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες οφείλεται σε ορμονικούς παράγοντες.


 
Πως δημιουργείτε το λίπος της κοιλιάς;
 
* Η καθιστική ζωή χωρίς σωματική δραστηριότητα θα αυξήσει αναπόφευκτα το κοιλιακό λίπος.
 
* Μη  ισορροπημένη, υψηλή σε θερμίδες δίαιτα, η υπερκατανάλωση τροφής κυρίως με υδατάνθρακες, τα σάκχαρα και τα τρανς λιπαρά .
 
* Άλλα στοιχεία που είναι υπεύθυνα για την έξαρση του κοιλιακού λίπους είναι το στρες (ορμόνες που παράγονται από το άγχος) και το κάπνισμα (το οποίο διεγείρει τις ίδιες ορμόνες όπως το στρες).
  •  Ένας άλλος παράγοντας είναι  ο σωματότυπος που μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στο αν θα είναι πιο επιρρεπείς κάποιοι στην απόκτηση λίπους στο στομάχι.
Αν έχετε συσσωρευμένο τοπικό πάχος στην κοιλιά, οι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να απαλλαγείτε από αυτό δεν είναι μόνο αισθητικοί.
Περιφέρεια κοιλιάς μεγαλύτερη των 88 εκατοστών στις γυναίκες και 100 εκατοστών στους άντρες αποτελεί παράγοντα υψηλού κινδύνου για πλήθος ασθενειών και προβλημάτων υγείας.
 
Χάσε λίπος στην κοιλιά τώρα ακολουθώντας την καινοτόμο μέθοδο Vacupower!
 
 Απόλαυσε τα οφέλη της μεθόδου vacupower για να χάσεις βάρος εκεί που πραγματικά το έχεις ανάγκη: στην κοιλιά σου!
 
Πριν την μέθοδο vacupower κάνε ασκήσεις για τον σωματότυπο μήλο.
 
Μία μυική ομάδα  πρέπει να γυμναστεί περισσότερο όταν ο στόχος είναι το λίπος της κοιλιάς. ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ! 
 
Όπως και με το σωματότυπο αχλάδι, έτσι και με τον σωματότυπο μήλο, οι στοχευόμενες ασκήσεις από μόνες τους δεν αρκούν. Για να διασπαστεί το λίπος, να πέσουν οι πόντοι και να κάψεις θερμίδες, απαραίτητη είναι η μέθοδος Vacupower.
 
30 λεπτά αερόβιας άσκησης με Vacupower θα αυξήσουν το μεταβολισμό σου, με αποτέλεσμα να καις θερμίδες και λίπος από τo σημείο που θέλεις,την κοιλιά.
  
 Έρευνα των Slentz και συνεργατών, που δημοσιεύτηκε στο ‘American Journal of Physiology Endocrinology and Metabolism’ μας βοηθάει να κατανοήσουμε περισσότερο την αποτελεσματικότητα της μεθόδου vacupower.
 Οι ερευνητές μελέτησαν την επίδραση 3 διαφορετικών τύπων άσκησης στο κοιλιακό λίπος (υποδόριο και σπλαχνικό). Το υποδόριο λίπος είναι αυτό που βρίσκεται κάτω από το δέρμα, ενώ το σπλαχνικό εντοπίζεται στο εσωτερικό της κοιλιακής κοιλότητας και περιβάλλει τα όργανα (π.χ. ήπαρ). Το σπλαχνικό λίπος είναι αυτό που ενοχοποιείται για την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, υπέρτασης, υπερλιπιδαιμιών, δηλαδή των εκδηλώσεων του μεταβολικού συνδρόμου.
 
           

Το δείγμα αποτελούνταν από 144 άτομα (άνδρες και γυναίκες) τα οποία   χωρίστηκαν σε 3 ομάδες.Η πρώτη ομάδα έκανε αερόβια άσκηση,η δεύτερη ομάδα έκανε H άσκηση αντίστασης και η τρίτη ομάδα, ήταν η ομάδα της μικτής άσκησης και η προπόνησή της ήταν ο συνδυασμός της προπόνησης που έκανε η ομάδα της αερόβιας άσκησης και της ομάδας της άσκησης αντίστασης.
 Τελικά, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ομάδα της αερόβιας άσκησης παρουσίασε τη μεγαλύτερη μείωση σπλαχνικού λίπους, καθώς και σημαντική μείωση συνολικού κοιλιακού λίπους (υποδόριου και σπλαχνικού).
 Η ομάδα της μικτής άσκησης παρουσίασε τη μεγαλύτερη μείωση συνολικού κοιλιακού λίπους, αλλά μικρότερη μείωση σπλαχνικού λίπους σε σύγκριση με την ομάδα της αερόβιας άσκησης.
Τέλος, η ομάδα της άσκησης αντίστασης παρουσίασε μια μικρή μείωση του συνολικού κοιλιακού λίπους (μικρότερη από τις άλλες δύο).
Κατανοείτε τώρα πώς με την μέθοδο Vacupower στην οποία συνδυάζουμε την αερόβια άσκηση με την αντίσταση στην κίνηση και την υποπίεση  διώχνουμε το λίπος στην κοιλιά.
Η πραγματική και μόνη λύση είναι ένας συνδυασμός της μοναδικής μεθόδου vacupower με ασκήσεις κοιλιακών και  με μια υγιεινή διατροφή.
 Η μέθοδος  Vacupower  επικεντρώνεται στην κοιλιά  συνδυάζoντας:
Υποπίεση για την ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή της κοιλιάς και  μεταφορά των λιπαρών οξέων. Με την υποπίεση, το αίμα διοχετεύεται στον επιδερμικό και λιπώδη ιστό αυξάνοντας την αιμάτωση. Το αίμα εμπλουτισμένο με θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο φτάνει στο λιπώδη ιστό των προβληματικών περιοχών και απομακρύνει τις τοξίνες και τα λιπαρά οξέα.
Αντίσταση στην κίνηση.Όταν περπατάμε στον διάδρομο μέσα στην κάψουλα του vacupowerείναι σαν να περπατάμε με το σώμα μας από την μέση και κάτω  στην θάλασσα.
 Ήπια αερόβια άσκηση.Τα αποτελέσματα φαίνονται στην παραπάνω έρευνα.
Οι ασκήσεις κοιλιακών θα τονώσουν και θα κάνουν πιό επίπεδη την κοιλιά, αλλά τα αποτελέσματα δεν πρόκειται να είναι ορατά εάν δεν μειωθεί μέσω της καινοτόμου μεθόδου vacupower το κοιλιακό λίπος.
 
Ευθύμης Καραγιώργος
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής

Go to Top
ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΠΡΟΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ!

Ποσότητα
Σύνολο
Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών. Υπάρχουν 0 προϊόντα στο καλάθι αγορών.
Σύνολο
Συνέχεια Αγορών Αγορά